Veel gestelde vragen brievenbusstickers
Bestelproces stickers
Hoe verloopt het proces na mijn betaling?
Nadat u een bestelling heeft geplaatst worden bij ons dezelfde dag de factuur en de pakbon opgemaakt. Nadat wij de bestelling gecontroleerd hebben wordt deze direct verzonden. Als wij de bestelling verzenden krijgt u altijd een bevestiging per email.
Wat als ik mijn bestelling terug wil sturen?
U heeft ten alle tijden 14 dagen retour recht. Dit betekend dat u uw bestelde product(en) zonder opgaaf van redenen terug kunt sturen, u krijgt uw aankoopbedrag dan binnen 7 werkdagen teruggestort zodra wij de bestelling retour hebben gekregen
Hoe kan ik betalen in de webshop?
- Er zijn meerdere betaalmogelijkheden bij ons beschikbaar, zo kunt u kiezen uit: Ideal, Paypal en BanContact/MisterCash.
Verloopt mijn betaling veilig?
- Wij werken samen met de betaalprovider "Sisow". Dit is een grote betaalprovider en werkt in Nederland samen met duizenden webshops. Sisow maakt altijd gebruik van een beveiligde verbinding, dit kunt u zien aan het slotje in uw browser.
Welke verschillende stickers zijn er?
Er zijn 2 soorten brievenbusstickers namelijk:
En er zijn 2 soorten deurpost stickers namelijk:
-Geen Colportage/Collecte sticker
Verzending stickers
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd is slechts 1-2 werkdagen
Wie bezorgd mijn bestelling?
Wie werken samen met de bezorgservice " PostNL"
Wat moet ik doen als mijn bestelling niet aan komt?
Als u na enkele dagen na uw bestelling geen bevestiging van verzending of geen bezorging heeft gehad kunt u contact opnemen met info@geenreclameontvangen.nl . Dan zoeken wij samen uit wat er eventueel mis is gegaan met uw bestelling.
Altijd veilig bestellen
- Wij werken met de veilige betaalopties Ideal, Paypal & Bancontact
- U heeft 14 dagen retour recht
- Levertijd 1-2 werkdagen